Bestyrelsen

Engum UI's bestyrelse arbejder tæt sammen for at sikre, at klubben fungerer optimalt. Med 7 medlemmer og 3 suppleanter har de en bred vifte af kompetencer og perspektiver, der bidrager til beslutningstagning omkring den daglige drift og nye tiltag i foreningen.

Den første mandag i hver måned samles bestyrelsen for at diskutere vigtige klubrelaterede spørgsmål og sikre, at forslag og input fra klubbens medlemmer modtages og bearbejdes omhyggeligt.

Har du input til agendaen for vores møder, så brug gerne kontaktformularen, som du finder i linket herunder eller nederst på siden.

Bestyrelsen

Philip Larsen

philiplingren@gmail.com

Kontakt bestyrelsen

Du kan altid kontakte bestyrelsen på nedenstående kontaktoplysninger eller ved at udfylde formularen her på siden. Vi ser frem til at høre fra dig og hjælpe med eventuelle spørgsmål, behov eller ønsker, du måtte have.